شرکت ترکیه ای « اِی جی تی » فعال در زمینه چوب در شهرک صنعتی کاسپین آبیک سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نماینده ارشد شرکت «اِی جی تی» در دیدار با سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت:شرکت «اِی جی تی» با هدف سرمایه گذاری برای تولید محصولات صادرات محور پس از ارزیابی استان‌های مختلف قصد دارد در شهرک صنعتی کاسپین آبیک سرمایه گذاری کند.

وی افزود: مکان و زمین احداث کارخانه انتخاب شده است و کار احداث آنهم بزودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار از قزوین به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور و مکانی امن برای سرمایه گذاری یاد کرد و گفت:قزوین بدلیل دسترسی آسان به پایتخت و کریدور اقتصادی دارای موقعیت استراتژیک مناسب برای سرمایه گذاری است.

سیده حمیده زرآبادی همچنین خواستار بکارگیری نیرو‌های انسانی ماهر، متخصص و کار آمد از جوانان بومی استان در این مجموعه شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم در این دیدار گفت: ۱۱ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین به این شرکت واگذار شده است که در طول چند ماه آینده کلنگ فاز نخست احداث این کارخانه با ۴۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری مستقیم و سرمایه در گردش به زمین زده خواهد شد.


حمیدرضا خانپور، میزان اشتغال مستقیم این طرح صنعتی را ۳۰۰ نفر بیان کرد که طبق برنامه اعلامی از سوی این شرکت در نیمه دوم سال ۹۷ فاز اول آن با اشتغال ۶۰ نفر راه اندازی می‌شود و فاز‌های دوم و سوم هم در پایان سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

این شرکت یکی از سه برند مطرح کشور ترکیه است که در زمینه تولید انواع محصولات چوبی فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/.

سرمایه گذاری ترک ها در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.