دکتر وهاب پیرانی از نظارت بر قصابی و کبابی های سطح استان ایلام همه روزه و به صورت روتین توسط کارشناسان و نظاران دامپزشکی خبر داد.

نظارت بر قصابی و کبابی های سطح استان ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامدکتر وهاب پیرانی مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت:   نظارت بر قصابی و کبابی های سطح استان ایلام همه روزه و به صورت روتین توسط کارشناسان و نظاران دامپزشکی انجام و از این اماکن نمونه برداری می شود.

 پیرانی افزود:در صورت مشاهده و محرز شدن استفاده از گوشت حرام در کبابی ها دامپزشکی به صراحت و بدون اغماض آن را به اطلاع عموم مردم می رساند در حالیکه هنوز موردی از این گونه تخلف ها در استان مشاهده و گزارش نشده است.
وی ادامه داد: در طی هفته های اخیر پنج واحد کبابی در شهر ایلام به علت تخلف بهداشتی و مخلوط کردن آلایش خوراکی وغیرخوراکی حیوانات حلال گوشت با گوشت چرخ کرده به دستور مقام قضایی پلمب شده و افراد متخلف نیز تحویل مراجع قضایی شده اند.

 مدیرکل دامپزشکی استان از مصرف کنندگان خواست گوشت و فراورده های گوشتی را از مراکز معتبر و مجاز تهیه کنند و موارد تخلف بهداشتی در مراکز تولید وعرضه انواع فرآورده های خام دامی را به ادارات دامپزشکی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/با

گوشت کبابی های ایلام سالم و حلال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.