وزیر نیرو به منظور بهره برداری چند طرح بخش های صنعت آب و برق استان سمنان وارد شهرک صنعتی گرمسار شد و مورد استقبال استاندار و شماری از مسوولان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان سمنان چهار طرح صنعت آب و برق با صرف هزینه 64 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

 

پست 63.20 کیلو ولت شهرستان گرمسار، گام اول و دوم مولد مقیاس کوچک هر یک به قدرت یک مگاوات در شهرک صنعتی گرمسار، طرح خط انتقال آب تصفیه خانه گرمسار تا ایوانکی، خط انتقال خروجی تصفیه خانه آب گرمسار به این شهر و مجتمع آبرسانی به 6 روستای شهرستان سرخه از طرح هایی است که در سفر یک روزه وزیر نیرو به سمنان به بهره برداری می رسد.

 

بازدید از کارخانه آریا ترانسفو و نشست با استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران صنعت آب و برق استان از دیگر برنامه های کاری سفر یک روزه وزیر نیرو به استان سمنان اعلام شد.

 

71 درصد مشترکین برق استان سمنان با بیش از 308 هزار مشترک در بخش خانگی و 29 درصد در بخش صنعت، اداری و تجاری مصرف می‌شود، سال گذشته هشت هزار و 500 مشترک برق در بخش خانگی به مشترکان برق استان اضافه شد.

 

در استان سمنان حدود یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب آب در سال تولید می شود و میانگین سرانه مصرف آب در کشور حدود 200 لیتر در شبانه روز و در استان سمنان 160 لیتر است.


انتهای پیام / ذ


بهره برداری از چهار طرح صنعت آب و برق در استان سمنان با حضور وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.