مربی دروازه بان های تیم نفت تهران گفت: باوجود گرمای اهواز تدابیر ویژه ای برای بازی با فولاد داریم و مقابل این تیم دست و پا بسته نیستیم.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ما روز به روز بهتر می شود. نفت با تدابیر حمید درخشان و مجتبی خورشیدی  و تلاش های بازیکنان باتعصبش سر و سامان می گیرد. ایرانی ها از فاکتور ارزشمندی به نام غیرت بهره می برند که در هرشرایطی گره گشای مشکلات و کاستی هاست. بازیکنان نفت هم از این فاکتور بهره می برند و برای کسب نتایج خوب هم قسم شده اند. این امر در بازی قبلی ما مقابل سپیدرود اثبات شد.

او ادامه داد: نفت به مرور زمان به حریف خطرناکی برای تیم های لیگ برتر تبدیل می شود. فولاد حریف قابل احترامی است و سیروس پورموسوی تیم یک دست و هماهنگی را تشکیل داده است. این تیم از لحاظ مسائل مالی هیچ مشکلی ندارد اما نفت هم نشان داده دست و پا بسته نیست و در راه کسب نتیجه ای مطلوب تفاوتی ندارد که در زمین حریف به میدان برویم یا در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

نکیسا درمورد تاثیر گرمای اهواز در عملکرد بازیکنان نفت مقابل فولاد گفت: به هرحال گرمای این شهر تاثیر زیادی در عملکرد ما دارد اما طبق مشاوره ای که از کارشناسان تغذیه  گرفتیم، سعی داریم وضعیت بازیکنانمان را در بهترین شکل حفظ کنیم. تا جایی که سوادم یاری کند، در این زمینه به درخشان کمک می کنم. البته سرمربی نفت هم با توجه به سابقه مربی گری در شهرهای مختلف، از دانش و تجربه کافی برخوردار است و اجازه نمی دهد بازیکنانش از لحاظ بدنی تحلیل بروند.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که از سوی حمید درخشان به فوتبال ایران معرفی شدم و هم اکنون در کادرفنی او فعالیت می کنم.

او درمورد احتمال تمدید قرارداد ارسلان مطهری با نفت تهران گفت:در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم. ارسلان مطهری بازیکن بزرگ و ارزشمندی است که از خصوصیات فنی و اخلاقی خوبی هم برخوردار است. هر تیمی آرزو دارد که این بازیکن باآتیه را در ترکیب داشته باشد و تلاش می کنیم مطهری را در تیم نفت حفظ کنیم.

نکیسا درباره صادرنشدن مجوز دائمی برای حضور بازیکنان جدید نفت در لیگ برتر بیان کرد: این مسائل حاشیه ای بیشتر در رسانه ها مطرح می شود. نفت تهران مشکلی برای ادامه رقابت های لیگ برتر ندارد. 2 بازیکنی که در روزهای اخیر به نفت تهران آمدند باید به ایفمارک می رفتند و مدارک پزشکی خود را دراختیار سازمان لیگ قرار می دادند. خوشبختانه اقدامات لازم برای صدور مجوز بازی آن ها هم انجام شد و مشکل خاصی وجود ندارد. خودم شاهد هستم که مسئولان باشگاه نفت مبلغی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادند تا از این طریق بخشی از بدهی های باشگاه تسویه شود.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال نفت تهران درمورد احتمال جذب بازیکنان جدید از سوی این تیم گفت: پنجره نقل و انتقالات تا پایان هفته چهارم لیگ باز است. مذاکراتی را با چند بازیکن انجام داده ایم و به زودی خبرهای خوبی از نفت تهران می شنوید. بازی با سپیدرود ثابت کرد تمام بازیکنانی که در این تیم حضور دارند با تفکر جذب شده اند. سعی می کنیم با ادامه همین روند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات نیما نکیسا درباره دیدار نفت تهران و فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار