از ابتدای سال تاکنون در قالب طرح رونق تولید ۶۰ واحد تولیدی استان جهت دریافت وام در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند و در نهایت جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر میرشکار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز در جلسه شورای اداری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در قالب طرح رونق تولید ۶۰ واحد تولیدی استان جهت دریافت وام در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند که چندین جلسه کارشناسی جهت بررسی این واحد‌ها برگزار شده و در نهایت جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در مورد آخرین وضعیت اعطای تسهیلات طرح رونق تولید در استان، گفت: طرح رونق تولید از ۲۶ تیرماه سال ۹۵ در استان آغاز شده که در جریان اجرای این طرح ۴۵۱ واحد و طرح استان جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۴۱ واحد و طرح نسبت به تشکیل پرونده اقدام کردند و در نهایت با بررسی‌های کارشناسی انجام تعداد ۳۳۲ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و از تعداد واحد‌های معرفی شده به بانک‌های عامل ۱۲۲ واحد وارد فاز انعقاد قرارداد شدند و تسهیلات به آن‌ها پرداخت شده است.

میرشکار در پایان افزود: از کل واحد‌های استان که تاکنون تسهیلات دریافت کرده‌اند ۳۸ واحد با مبلغ ۵۱۷ میلیون و ۸۶۹ هزار ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت و ۸۲ واحد با مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۹۸۸ هزار ریال زیرمجموعه بخش جهاد کشاورزی بوده‌اند.

انتهای پیام/پ

معرفی واحد تولیدی سیستان و بلوچستان برای دریافت تسهیلات به بانک ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.