مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان گفت: فراخوانی از بیماران دیابتی در رشته های ورزشی مورد تأیید فدراسیون بیماری های خاص و صعب العلاج صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا نظریان، مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان اظهار کرد: انجمن دیابت خوزستان به عنوان گسترده ترین شعبه دیابت با وجود فعالیت های آموزش و پیشگیری نسبت به ارائه تسهیلات و خدمات درمانی و غیردرمانی هم اقدام می کند؛ بنابراین بر اساس فراخوان از بیماران دیابتی در رشته های ورزشی مورد تأیید فدراسیون بیماری های خاص و صعب العلاج هم اکنون فعالیت در رشته های ورزشی تنیس روی میز، دارت، شطرنج، شنا و دوومیدانی در دو گروه زنان و مردان با حضور مربیان مرد و زن در سالن های ورزشی برای بیماران دیابتی فراهم شده است.

وی بیان داشت: بیماران دیابتی با مراجعه به دفتر مرکزی انجمن دیابت و ثبت نام از خدمات ورزشی رایگان علاوه براهواز در اکثر شهرهای استان خوزستان از خدمات و امکانات ورزشی رایگان بهره مند شوند.

نظریان ادامه داد: خدمات انجمن دیابت خوزستان منوط به داشتن کارت های شناسایی جدید مبنی بر تأیید مبتلا بودن و با مدت اعتبار معینی هست که در پشت کار قید شده است. و مهلت ثبت نام تا پایان مرداد ماه سال جاری می باشد.


انتهای پیام/م

ورزش کردن بیماران دیابتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.