هیأت پزشکی ورزشی اردبیل در ارزیابی سال 95 رتبه دوم کشور را در بین هیأت‌های پزشکی ورزشی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کمال نور‌اله‌زاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل با اشاره به رتبه هیأت پزشکی ورزشی اردبیل در کشور اظهار کرد: هیأت پزشکی ورزشی در ارزیابی سال 95 توانستند رتبه دوم کشور را در بین هیأت پزشکی ورزشی سراسر کشور کسب کنند.

وی درباره ارائه گواهی سلامت به ورزشکاران افزود: بعد از معاینه عمومی ورزشکاران گواهی سلامت از سوی هیأت پزشکی ورزشی به‌صورت رایگان به‌تمامی رشته های ورزشی صادر می‌شود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت: در هیأت پزشکی ورزشی کمیته‌های خدمات درمانی، تغذیه، روانشناسی، توان‌بخشی و کمیته مسابقات و آموزش در حال فعالیت هستند و هر یک از کمیته‌ها مسئول و شرح وظایفی دارند.

نور‌اله‌زاده تصریح کرد: در کمیته خدمات درمانی که در بخش صدور بیمه ورزشی و رسیدگی به اسناد پزشکی افراد آسیب‌دیده رسیدگی می‌کنند و هزینه‌های ورزشکاران آسیب‌دیده تا مبلغ 200 هزار تومان در هیأت پزشکی ورزشی پرداخت می‌شود و در صورت که مبلغ بالا 200 هزار تومان بعد تأیید فدراسیون پزشکی ورزشی واریز می‌شود.

وی درباره مشاوره تغذیه در این هیأت پزشکی ورزشی گفت: در کمیته تغذیه ورزشکارانی که به هیأت مراجع می‌کنند برای کاهش و یا افزایش وزن به‌صورت رایگان مشاوره و ورزشکاران را راهنمایی می‌کنیم.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: در کمیته تغذیه به ورزشکاران قهرمان که از نظر مالی ضعیف هستند در خریداری مکمل‌های ورزشی از سوی هیأت پزشکی ورزشی برای تهیه مکمل ورزشی کمک مالی می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

هیأت پزشکی ورزشی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.