هفت ورزشکار از استان فارس در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ باکو حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نوید عبداللهی فرد مسئول روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی فارس گفت: از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی، ۲۵ ورزشکار و مربی به مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ باکو اعزام خواهند شد که در بین آن‌ها هفت ورزشکار و یک مربی از فارس حضور دارند.


وی افزود: محمد فرهمند نژاد، مجید مرادی، نصیب الله دمیا، کاوه کهن، سید علیرضا مضری اصل، علی اکبر کوهگرد و امیر رضا کوهستانی، ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ باکو هستند.


عبداللهی فرد ادامه داد: همچنین محسن فراحی به عنوان مربی از فارس این تیم را همراهی خواهد کرد.


وی بیان کرد: در این مسابقات که از هشتم تا ۱۰ مرداد ماه ۹۶ به میزبانی باکو مرکز جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، تیم‌هایی از کشور روسیه، فرانسه، اوکراین، گرجستان، ایران و آذربایجان شرکت دارند.

 

کیک بوکسینگ از ۲ قسمت کیک (ضربه پا) و بوکسینگ (مشت زدن) تشکیل شده و تکنیک‌های اصلی آن هم در مشت و ضربه پاست.


ریشه اصلی کیک بوکسینگ به ۲ هزار سال پیش در آسیا باز می‌گردد و این رشته ورزشی ترکیبی از رشته‌های رزمی موای تای، کاراته و بوکس غربی است، اما از زمان شکل گیری شیوه کنونی کیک بوکسینگ تنها ۴۵ سال سپری می‌شود.


در کیک بوکسینگ زدن حریفی که بر روی زمین افتاده ممنوع است و در مجموع هدف از این ورزش دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی است.
انتهای پیام/ر

اعزام 7 ورزشکار به مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ باکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.