سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در مصاحبه‌ قبلی‌ام هم گفتم که با دست‌خط خودم نامه نوشتم که از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امروز مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه سایپا است و مسئولان تیم می خواهند از ابراهیم صادقی تجلیل کنند و همین جا از زحمات ابراهیم تشکر می کنم و امیدوارم هر کجایی که هست موفق باشد.به نظر من ابراهیم صادقی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و او لیاقتش بیشتر از این حرف ها است.

او تصریح کرد: متاسفانه باشگاه‌های ما سپرده‌ای ندارند که در سازمان لیگ ضمانت اجرایی داشته باشد تا بتوان با پشتوانه این سپرده مشکلات را حل کرد. می‌بینید که در این چند سال فقط تیم ملی ما نتایج خوب گرفته و بیشتر تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه‌ای نگرفته و حذف شدند. در مسابقات اخیر هم فقط پرسپولیس توانست به دور بعدی صعود کند و سایر نماینده‌های ما حذف شدند و همین‌جا برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

علی دایی گفت: پرسپولیس جدا از بقیه تیم‌هاست. پرسپولیس بالای 50 میلیون هوادار در ایران دارد و ما نمی‌توانیم این شادی اجتماعی را از مردم بگیریم. ما باید در انتخاب مدیران‌مان دقت کنیم تا این مشکلات پیش نیاد. مربیان و بازیکنان خارجی می‌توانند بروند و شکایت کنند، دیر یا زود هم به حق‌شان می‌رسند، اما حق ما چی می شود. ما رای‌مان را می‌گیریم، اما کمیته اجرایی نداریم که این رای را به اجرا بگذارد.

سرمربی سایپا افزود: من در مصاحبه‌ قبلی‌ام هم گفتم که با دست‌خط خودم نامه نوشتم که از پرسپولیس  شکایت نمی‌کنم. اگر دوست داشتید،  آن نامه را چاپ کنید و به مردم نشان بدهید. متاسفانه آقایان خودشان را پشت سر هواداران پنهان می‌کنند. سوء مدیریت خود را می‌خواهند به یک راه دیگر جبران کنند.

علی دایی در پایان گفت: موضوع مالیات و طلب من از پرسپولیس، مسئله‌ای بود که راحت حل شدنی بود، اما کاری کردند  حساب‌هایم در یک روز بسته و ماشین‌هایم توقیف شد. بیش از 13 نامه به باشگاه پرسپولیس فرستادم، اما کسی جوابگو نبود. الان هم قانون محکوم‌شان کرده، نه علی دایی. مجبور بودم به قانون متوسل شوم. 

انتهای پیام/

اظهارات علی دایی در مورد مطالباتش از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
این جاست تفاوت شخصیت دایی و منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
این جاست تفاوت شخصیت دایی و منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
به حرف دايي گوش مي كنم
او اكثر اوقات حقيقت را مي گويد
زنده باد حقيقت و علي دايي سالار
آخرین اخبار