ستاد بحران خوزستان ساعت اداری در روزهای 10 تا 15 مرداد را به دلیل افزایش دمای هوا تا ساعت 13 اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: اداره کل هواشناسی خوزستان وقوع دمای 50 درجه سلسیوس و بالاتر در سطح استان و همچنین وقوع پدیده شرجی را در روزهای یکشنبه 8 مرداد تا یک هفته آینده پیش بینی کرده است.

کاهش ساعت اداری با هماهنگی هاشمی زاده معاون امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان و به منظور مصرف بهینه برق ادارات، کاهش پیک بار شبکه برق، صرفه جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف در ادارات و همچنین پیشگیری از قطعی های احتمالی آب و برق و گرمازدگی و جهت رفاه و آسایش حال شهروندان انجام شده است.

بر همین اساس زمان اتمام کار همه بانک ها، ادارات، شرکت ها، مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی استان (به جز مراکز عملیاتی خدماتی امدادی بهداشتی درمانی و بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی) در روزهای 10 تا 15 مرداد جاری ساعت 13 اعلام می شود.

ضمنا تمامی برنامه های آموزشی و امتحانات مراکز آموزشی استان بدون تغییر و بر اساس برنامه های تعیین شده قبلی برگزار خواهند شد.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز کاهش ساعت اداری در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری اعلام شده بود.

ستاد بحران خوزستان 22 خرداد ماه مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان یابد. بر همین اساس ساعت کاری در هفته گذشته و جاری کاهش یافته است.

انتهای پیام/گ

خوزستان در حالت نیمه تعطیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.