جانشين انتظامی شهرستان رودبار جنوب‌از دستگيری عامل نا امنی توسط پليس امنيت عمومی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرگرد ناصركوهستانی گفت : به دنبال شكايات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنيت عمومی و نگهداری و حمل سلاح ممنوعه توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس امنيت عمومی قرار گرفت.
اين مقام انتظامی افزود : ماموران پليس امنيت عمومی رودبار جنوب با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهم را شناسايی و در يك اقدام ضربتی او را در اقدامی غافلگيرانه دستگير و در بازرسی از مخفيگاه وی يك قبضه اسلحه غير مجاز كشف شد.
جانشين انتظامی رودبارجنوب بيان داشت: متهم ياد شده كه از مجرمين سابقه دار نيز مي باشد ، اخلال در نظم عمومی ، تيراندازی ايذايی، تيراندازی منجر به جرح ، حمل و نگهداری سلاح غير مجاز و نزاع و درگيری را در پرونده خود دارد.
سرگرد كوهستانی در پايان ضمن بيان اين مطلب كه متهم پس از تكميل پرونده به مرجع قضايی معرفی شد ، يادآور شد : با توجه به اينکه يکی از وظايف ذاتی پليس ايجاد امنيت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنيت مهمتر از امنيت فيزيکی در نزد شهروندان است، اين اقدام پليس که با هماهنگی و دستور مقام قضايی انجام شد بازتاب خوبی در بين مردم داشته است.
انتهای پیام/ی

عامل نا امنی در رودبارجنوب به آخر خط رسيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.