«مانی پاکیائو» قهرمان بوکس جهان برای جنگ با داعش در جنوب فیلیپین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجله سان؛ «مانی پاکیائو»، قهرمان فیلیپینی سابق بوکس جهان در رده سبک وزن، طی دیدار از یک پایگاه نظامی در جنوب این کشور، اعلام آمادگی کرد در کنار آنها علیه داعش مبارزه کند. پاکیائو در سن ۳۲ سالگی برای مجلس نمایندگان فلیپین انتخاب شد و به فعالیت‌های سیاسی ادامه داد. او همچنین به عنوان نیروی ذخیره نظامی در فیلیپین فعالیت می‌کند.

اعلام آمادگی قهرمان بوکس جهان برای مبارزه با داعش+ تصاویر

تروریست‌های داعش در چند ماه اخیر شهر «ماراوی» در جنوب فیلیپین را به اشغال خود درآورده‌اند. این شهر با جمعیت 400 هزار نفری با مانیل - پایتخت فیلیپین - 1000 کیلومتر فاصله دارد. نیروهای ارتش فیلیپین ماه گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های مستقر در ماراوی آغاز کردند و به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافتند. هم اکنون فقط بخش کوچکی از شهر همچنان تحت اشغال تروریست‌ها قرار دارد و نیروهای ارتش با جدیت به عملیات برای پاکسازی کامل شهر ادامه می‌دهند. 

اعلام آمادگی قهرمان بوکس جهان برای مبارزه با داعش+ تصاویر

 پاکیائو در حالیکه لباس نظامی بر تن داشت به نیروهای حاضر در این پایگاه نظامی گفت: شما قهرمانان واقعی هستید. من فقط یک بوکسور هستم؛ اما شما جانتان را برای وطن می‌دهید. امیدوارم بار دیگر به اینجا بازگردم و به شما قهرمانان مبارز ادای احترام کنم، اگر مبارزه تا آن زمان خاتمه نیافته بود، در کنار شما وارد میدان نبرد خواهم شد.

از ابتدای اشغال شهر ماراوی بوسیله تروریست‌های داعش، 630 نفر شامل 471 تروریست،45 غیرنظامی و 114 نیروی ارتش کشته شده‌اند.

اعلام آمادگی قهرمان بوکس جهان برای مبارزه با داعش+ تصاویر

اعلام آمادگی قهرمان بوکس جهان برای مبارزه با داعش+ تصاویر

 انتهای پیام/

حضور بوکسور فیلیپینی در شهر اشغال شده ماراوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
همه دنيا از دس نوچه هاي آل سعود در عذابن
آخرین اخبار