نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیاتی مشترک در کرانه باختری، ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختریبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری جروزالم پست؛ آژانس امنیت رژیم صهیوینستی موسوم به شین بت در عملیاتی مشترک با ارتش و پلیس این رژیم با حمله به شهرک‌های کرانه باختری، ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

در این عملیات دو تن از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

درگیری‌ها در کرانه باختری به دنبال اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی در قدس شدت گرفت. مردم فلسطین در چارچوب فعالیت‌های جمعه خشم و در پاسخ به فراخوان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) روز جمعه تظاهرات کردند که در نهایت به درگیری میان مردم و نظامیان صهیونیست منتهی شد. در این درگیری‌ها دو فلسطینی شهید و ۲۲۵ تن دیگر زخمی شدند.

در هفته‌های اخیر، تنش میان رژیم اشغالگر و مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری به دلیل تشدید اقدامات نظامی صهیونیست‌ها، ممانعت از ورود مردم فلسطین به مسجدالاقصی و نصب گیت‌های الکترونیکی شدت گرفته بود.

در پی ادامه درگیری‌ها در قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی به نصب گیت‌های الکترونیکی در محوطه مسجدالاقصی روی آورد. این اقدام رژیم صهیونیستی با انتقادات بسیاری از سوی اتحادیه عرب، کمیته چهار جانبه بین المللی خاورمیانه و جنبش حماس مواجه شد.

انتهای پیام/

بازداشت 18 فلسطینی در کرانه باختری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار