تعریض و بهسازی راههای شهرستان خوی

مشکلات راههای اصلی و روستایی شهرستان خوی بررسی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی تکمیل طرحهای نیمه تعریض و بهسازی راههای شهرستان خوی تمام راه سازی در شهرستان خوی را از اولویت برنامه های این اداره کل در سالجاری اعلام کرد و افزود : محورهای خوی به سلماس و خوی به ایواغلی دو محور حادثه خیز استان هستند که بزودی عملیات تکمیل 7 کیلومتر باقیمانده از جاده خوی به ایواغلی آغاز و 15 کیلومتر طرح تعریض جاده خوی به سلماس به بهره برداری می رسد.

 مبارک قدم طول جاده خوی به ایواوغلی را 27 کیلومتر و جاده خوی به سلماس را 30 کیلومتر اعلام و تصریح کرد : طرح تعریض جاده خوی به سلماس در دو قطعه اجرا می شود که قطعه اول آن از 90 و قطعه دوم از 46 درصد پیشرفت  برخوردار است که با رفع موانع فنی در مجموع 15 کیلومتر این جاده بزودی زیر بار ترافیک می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان 218 تختخوابی خوی نیز خبر داد.

کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه بررسی مشکلات طرجهای راهسازی خوی گفت : امسال 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده خوی به ایواوغلی تامین شده است.

وی همچنین بزودی از آغاز طرح تعریض جاده خوی به قطور خبر داد و گفت : برای تکمیل این جاده که بتازکی طرح ملی اعلام شده 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

محمدی ایروانلو سرپرست فرمانداری خوی هم در این جلسه با تاکید برضرورت تکمیل طرحهای راهسازی روستایی خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل این طرحها شد.

انتهای پیام/ب

 

مشکلات راههای اصلی و روستایی شهرستان خوی بررسی شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.