خشونت‌های مرتبط با سلاح گرم در شیکاگو در سال جاری میلادی به مرگ ۴۰۰ نفر منجر شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وبسایت بریت بارت، خشونت‌ با اسلحه در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا در شش ماه نخست سال 2017 میلادی به مرگ 400 نفر منجر شده است. این بدان معناست که آمار کشته شدگان خشونت های مرتبط با حمل سلاح در شیکاگو می تواند تا پایان سال به رقم 800 نفری که در سال گذشته میلادی گزارش شد، برسد.

وبسایت بریت بارت پیشتر اعلام کرده بود 4400 نفر در سال گذشته میلادی قربانی تیراندازی در شیکاگو شده اند.

این درحالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از برگزاری مراسم تحلیفش به آمار بالای کشتار در شیکاگو اشاره کرد و گفت اگر مقامات شیکاگو تغییراتی برای نجات جان افراد ایجاد نکنند، تدابیری را می اندیشد.

دونالد ترامپ در 25 ژانویه در حساب توییتر خود نوشت: «اگر مقامات شیکاگو این کشتار وحشتناک را که به 228 تیراندازی در سال 2017 و 42 کشته منجر شده است، متوقف نکنند، مأموران فدرال را به آنجا می فرستم.»

در پایان ماه ژوئن مشخص شد مقامات شیکاگو و شهردار آن نمی توانند این تیراندازی ها را متوقف کنند. بنابراین دونالد ترامپ اعلام کرد که مأموران فدرال را به این شهر اعزام می‌کند.

وی در حساب توییتر خود نوشت: جرم و جنایت در شیکاگو به حدی رسیده است که من می خواهم مأموران فدرال را برای کمک اعزام کنم. 1714 مورد تیراندازی در سال جاری میلادی در شیکاگو!

انتهای پیام/

آمار رو به افزایش قربانیان حمل سلاح در شیکاگوی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار