رجبی بعد از مذاکرات با نمایندگان کشور کرواسی گفت: امیدواریم تفاهم‌های اولیه به سرمایه‌گذاری و ساخت واگن و انتقال فناوری در این صنعت منجر شود.

کرواسی آماده همکاری در صنعت ریلی ایران استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا  که چندی پیش در یک هیات عالی رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی برای توسعه همكاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب پایتخت كرواسی سفر كرده بود، افزود: در این سفر مذاكرات متعددی با شركت‌های سازنده واگن و لكوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشاركت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این سفر علاوه بر شركت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، كار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، كار و انرژی كرواسی، در مذاكرات متعددی با چندین شركت بزرگ اروپایی مستقر در كرواسی حضور یافتیم.

مدیرعامل رجا اظهار داشت: بازدید از شرکت های GREDELI(سازنده قطار، لوکوموتیو و واگن)، Atron (تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکی)، Industrius (صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی) و توسعه صنایع ریلی Westcorp همچنین مذاکره با مدیران عالی رتبه این شركت‌ها برای همكاری در تامین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل و نقل ریلی از دیگر برنامه های این سفر 3 روزه بود.

انتهای پیام/

مشاركت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری با كرواسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار