به مناسبت روز دختر نخستین جشنواره بولینگ دختران تبریز روز گذشته در مجموعه بولینگ تاوریژ برگزار شد.

نخستین جشنواره بولینگ دختران در تبریز برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مسابقات که با حضور بیش از ۵۰ نفر از ساعت۱۲ الی۱۶ روز گذشته در جریان بود به ترتیب خانم ها، آنیسا بهروز، الناز گلی و مهسا قنبرپور موفق به کسب عناوین اول تا سوم مسابقات شدند.

اکبرپور نائب رئیس بانوان هیئت بولینگ استان در حاشیه این مسابقات ضمن قدردانی از حضور باشکوه دختران جوان در این مسابقات اظهار داشت: شاهد حضور باشکوه جوانان دختر شهرمان در این مسابقات بودیم و بی شک چنین استقبالی انگیزه هیئت بولینگ استان و مجموعه بولینگ تاوریژ به عنوان تنها مجموعه مجوزدار استان را برای ادامه این روند افزایش خواهد داد.

وی افزود: بنا داریم تا مسابقات بولینگ دختران را طی هفته های آتی ادامه دهیم و از این طریق بتوانیم استعدادهای جوان شهرمان را شناسایی کرده و به کسب رتبه های برتر کشور بیندیشیم.

همچنین محمدپور مدیر مجموعه بولینگ تاوریژ نیز اظهار داشت: نخستین جشنواره دختران با استقبال خوب جوانان شهرمان برگزار شد و بنا داریم تا طی هفته های آتی نیز برای پسران و خانواده ها مسابقاتی مجزا انجام داده و از نفرات برتر تقدیر کنیم.

وی افزود: بولینگ ورزشی است که به راحتی خانواده ها می توانند انجام دهند و بی شک انجام مسابقات در سطح خانواده می تواند شور و شوق بیشتری را ایجاد نماید.

محمدپور خاطر نشان کرد: باشگاه مشتریان تاوریژ راه اندازی گردیده و پس از این شهروندان تبریزی می توانند امتیازات و رنکینگ خود را در مقایسه با سایر شهروندان در طول سال مشاهده نمایند.

گفتنی است این مسابقات با حضور مسئولین هیئت بولینگ استان و شهر تبریز برگزار گردید.

انتهای پیام/خ 

 برگزاری نخستین جشنواره بولینگ دختران در تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.