علیرضا درویش' دانش آموز پیش دانشگاهی از دبیرستان شهید اژه ای ناحیه 3 اصفهان، موفق به کسب مدال طلای المپیاد جهانی فیزیک 2017 شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،المپیاد جهانی فیزیک از 25 تیر تا 2 مرداد 1396 (16 تا 24 جولای 2017) در شهر یوگیاکارتا اندونزی برگزار شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  این افتخار بزرگ را به جامعه دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

رحیم محمدی گفت: این افتخار نشان از وجود استعدادهای سرشاری در کشورمان دارد که در صورت فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، این استعدادها به چهره های نامداری تبدیل خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون در مدارس تیزهوشان استان، امکانات لازم برای دانش آموزان فراهم است و به همین دلیل انتظار می رود با برنامه ریزی بیشتر در حوزه کشور و همچنین مسئولان در باشگاه دانش پژوهان جوان، امکانات بیشتری را برای این قشر از دانش آموزان فراهم کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه رویکرد علمی و توجه به جایگاه علم در کشورمان باعث شده است که در آینده بتوانیم بسترهای لازم را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

علیرضا درویش، دانش آموز مدال آور المپیاد فیزیک جهانی نیز گفت: این موفقیت در نتیجه چهار سال تلاش شبانه روزی و درس خواندن مداوم نصیب من شد.

وی با تقدیر از خانواده اش به خاطر حمایت از وی، گفت: به دوستان و همکلاسی های خود توصیه می کنم که با پشتکار و تلاش بی وقفه می توانند به موفقیت های درخشان علمی دست پیدا کنند.

اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک ایران در چهل و هشتمین دوره المپیاد جهانی فیزیک که از 25 تیر تا 2 مرداد 1396 (16 تا 24 جولای 2017) در شهر یوگیاکارتا اندونزی در حال برگزاری است، موفق به کسب 2 مدال طلا و 3 مدال نقره شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار