خبر‌های پلیس استان فارس در روز شنبه ۷ مردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصار فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقیب، در بازرسی از محل پاتوق آنان ۲۳ کیلو و ۹۱۳ گرم تریاک، ۱۸ گرم هروئین، ۷۶ گرم شیشه، ۷۲۳ عدد قرص غیرمجاز، ۵ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و ۴ حقه وافور کشف کنند.

وی افزود: در اجرای این طرح نیز ماموران موفق شدند ۴۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ دستگاه خودرو متخلف را توقیف و ۱۳ نفر از کسانی که در تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر کنند.


کشف بیش از ۲ کیلو مواد مخدر شیشه

رئیس پلیس مبازره با مواد مخدر فارس از کشف ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه در شهرستان شیراز خبر داد.
سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبازره با مواد مخدر فارس گفت: ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت شخصی در تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت ع-ب که در امر قاچاق مواد مخدر شیشه از استان‌های شرقی کشور به شهرستان شیراز فعالیت داشت را دستگیر و پس از بازرسی بدنی از وی ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

تولایی بیان کرد: متهم دستگیر شده به همراه مواد کشف شده به منظور انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار