دونالد ترامپ با انتشار پستی در صفحه توییترش از تصمیم ناگهانی خود برای برکناری راینس پریبس خبر داد.

رئیس دفتر ترامپ برکنار شد!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد جان ترامپ چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که بیش  از ۳۴ میلیون فالوئر در توئیتر دارد نه تنها یکی از پرمخاطب‌ ترین، بلکه یکی از بحث برانگیزترین حساب‌ های کاربری جهان را دارد.

به همین دلیل وی نه از طریق مجاری رسمی بلکه  با انتشار پستی در صفحه توئیتر و  صفحه اینستاگرامش  از تصمیم خود برای کنار گذاشتن راینس پریبس، رئیس دفترش و جانشینی او با ژنرال جان کلی، وزیر امنیت داخلی خبر داد.

لازم به ذکر است؛ راینس پریبس، پیش از ورود به کاخ سفید نقش مهمی در کارزارهای انتخاباتی آقای ترامپ داشت اما به گفته ناظران، طی روزهای گذشته، از سوی مدیر ارتباطات جدید کاخ‌ سفید، آنتونی اسکارموچی به خبرچینی و افشای اخبار داخل کاخ‌ سفید متهم شده بود و قرار است بعد از تنها شش ماه حضور در کاخ سفید از سمتش برکنار شود.

 گزارش ها حاکی از آن است که  ژنرال جان کلی، کار خود را به عنوان رئیس دفتر جدید از دوشنبه آینده آغاز خواهد کرد.

  دونالد ترامپ در صفحه  توییتر خود نوشت:

"خوشوقتم که به عرض همگان برسانم، ژنرال جان اف کلی رئیس دفتر جدید خواهد بود. او یک آمریکایی بزرگ و یک رهبر بزرگ است. جان همچنین یک کار خارق العاده در امنیت داخلی انجام داده است و  او ستاره ای واقعی در  دولت من بوده است. من می خواهم از راینس پریبس به خاطر خدماتش و تعهد به کشورش تشکر کنم. ما کارهای زیادی با هم انجام داده‌ایم و من  به او افتخار می کنم!"

 رئیس دفتر ترامپ برکنار شد!

انتهای پیام/

 اخراج جنجالی رئیس‌دفتر ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار