مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی که در شهرک صنعتی خرمدشت استقرار یابند از معافیت مالیاتی ۱۰ تا ۱۳ ساله برخوردار میشوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حمیدرضا خانپور افزود:در حال حاضر ۱۲۳ قرارداد در شهرک صنعتی خرمدشت با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده است.

معافیت مالیاتی برای واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت

وی افزود: از این تعداد ۶۲ واحد تولیدی با میزان اشتغال یک هزار و ۵۳۳ نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه شهرک صنعتی خرمدشت یکی از شهرک‌های صنعتی امن برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است، افزود: مشوق‌های ویژه برای حضور سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

به گفته خانپور، یک هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری از اتاق بازرگانی استانبول ترکیه برای مطالعه و ارزبابی شهرک صنعتی خرمدشت به مساحت ۵۰۰ هکتار حضور یافتند و بصورت میدانی از امکانات و زیرساخت‌های این شهرک بازدید کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از این شهرک بعنوان قطب تولید محصولات فولادی (میلگرد و مفتول) در استان نام برد و اعلام کرد بزودی در بخشی از اراضی صنعتی خرمدشت، شهرک کربن راه اندازی می‌شود.

حمیدرضا خانپور در ادامه از بهره برداری طرح توسعه شبکه روشنایی شهرک صنعتی خرمدشت بطول یک کیلومتر در هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پبام/

 

معافیت مالیاتی  ۱۳ ساله برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.