مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: گشت ویژه نظارت بر برداشت از بستر رودخانه در اداره منابع آب شهرستان جم تشکیل و با تخلفات با جدیت تمام برخورد می‌شود.

تشکیل گشت نظارت بر برداشت از بستر رودخانه در شهرستان جمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، شاهپور رجایی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت برداشت سنگ شکن‌های مستقر در بخش ریز با بیان اینکه مطالعات کاهش سنگ شکن‌ها در شهرستان جم انجام می‌شود ، اظهار داشت: شهرستان جم ظرفیت تامین شن و ماسه شرکت‌های مستقر در منطقه را ندارد و به همین سبب در حجم و محدوده برداشت سنگ شکن‌ها از بستر رودخانه تجدید نظر می‌شود.

وی با تاکید بر برخورد قاطع از تخلفات سنگ شکن‌ها بیان کرد: در دو ماه آینده بررسی جدیدی از وضعیت برداشت‌های سنگ شکن‌ها در بخش ریز انجام و با تخلفات سنگ شکن‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان ظرف ۵ سال آینده بستر رودخانه در بخش ریز را تا حد زیادی احیاء کرد گفت: در روز‌های آتی با حضور کارشناسان استان، محدوده بندی برداشت‌ها در بستر رودخانه انجام می‌شود و در کنار آن باید بستر برای انتقال برداشت‌ها به سمت معادن کوهی فراهم شود.

رجایی تاکید کرد: گشت ویژه نظارت بر برداشت از بستر رودخانه در اداره منابع آب شهرستان جم تشکیل و با تخلفات با جدیت تمام برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بستر رودخانه در بخش ریز ظرفیت برداشت بیشتر را ندارد تصریح کرد: آمادگی لازم برای اصلاح رویه موجود در بحث سنگ شکن‌ها وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی بین بخشی، شاهد بهبود وضعیت موجود و افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم.

رجایی از مطالعه اصلاح مسیر رودخانه در محدوده پایین دست شهر انارستان برای جلوگیری از خسارت به مردم و کشاورزان خبر داد.

انتهای پیام/ف

گشت نظارت بر برداشت از بستر رودخانه در اداره منابع آب شهرستان جم تشکیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.