حسینی گفت: رئیس فدراسیون تیراندازی قول داد جوایز یازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی را نسبت به سال گذشته 2 برابر کند.

جوایز مسابقات لیگ تیراندازی 2 برابر می شود/ شرایط برگزاری لیگ اهداف پروازی وجود ندارد جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره شرایط برگزاری لیگ برتر تیراندازی و وضعیت تیم ها برای شرکت در یازدهمین دوره لیگ برتر سلاح های بادی تصریح کرد: لیگ برتر تیراندازی امسال با حضور14  تیم در 2 رشته  تفنگ و تپانچه مردان و زنان برگزار می شود براساس قرعه کشی لیگ که با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد که هفته اول لیگ برتر به میزبانی تیم مقاومت در بخش مردان آغاز می شود.

 او ادامه داد: لیگ برتر امسال نیز مانند دوره گذشته به صورت فینال در دیدار برگزار می شود که این موضوع باعث رقابت بیشتر تیراندازان و ارتقاء کیفی سطح لیگ برتر سلاح های بادی خواهد داشت.

 دبیر سازمان لیگ برتر تیراندازی در ادامه بیان کرد: فدراسیون در تلاش است برخلاف سال های گذشته، امسال پس از پایان هر مسابقه  جوایز تیراندازان برتر را بدهد تا تیراندازان طلبی از فدراسیون نداشته باشند.

 اودر پاسخ به این سوال که آیا این رویکرد  با توجه به شرایط مالی فدراسیون امکان پذیر است، تصریح کرد: این تصمیمی است که با مشورت مسئولان گرفته شده است البته ما همه تلاشمان را به کار می گیریم تا دراجرای این برنامه خللی ایجا نشود و برنامه ای که برای برگزاری لیگ امسال تدارک دیده شد با همکاری مسئلان فدراسیون محقق شود.

رئیس فدراسیون قول داد جوایز مسابقات را 2 برابر کند

 حسینی خاطر نشان کرد: رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم قرعه کشی لیگ برتر قول داد جوایز تیم های قهرمان لیگ امسال را با حمایت اسپانسرها و حامیان مالی 2 برابر کند. امید وارم این برنامه اجرایی شود چود در این صورت رقابت بیشتری بین تیم ها ایجاد خواهد شد و تیراندازان با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت می کنند.

برگزاری لیگ اهداف پروازی هزینه بالای می طلبد

او درباره اینکه برنامه احیای لیگ اهداف پروازی گفت: دستور العمل برای برگزاری لیگ اهداف پروازی هنوز فراهم نشده است و فدراسیون در حال حاضر در شرایطی نیست که بخواهد برای برگزاری لیگ اهداف پروازی اقدام کند.

 حسینی ادامه داد: به دلیل هزینه بالای رشته اهداف پروازی  برای بسیاری از تیم ها این شرایط امکان پذیر نیست تا در لیگ شرکت می کنند و اگر بخواهیم لیگ اهداف پروازی را احیا کنیم بیش از 4 یا 5 تیم اعلام آمادگی نمی کنند. جذب اسپانسر برای تیراندازی بسیار دشوار است و باشگاه ها هم قادر نیستند به تنهایی هزینه های شرکت درمسابقات را بپردازند. در حال حاضر برگزاری لیگ اهداف پروازی در دستور کار ما قرار ندارد.

فدراسیون تنها قادر به برگزاری لیگ سلاح های بادی است

 دبیر سازمان لیگ تیراندازی افزود: با توجه به مشکلاتی که در تامین مهمات برای تیراندازان وجود دارد فدراسیون تنها قادر است در بخش سلاح های بادی مسابقات برگزار کند و تا کنون موفق نشدیم مسابقات رشته های  خفیف تیراندازی را در لیگ برتر راه اندازی کنیم.

 او درپاسخ به این سوال که آیا مطالبات و جوایز تیم ها و تیراندازان که از سال های گذشته باقیمانده است به ورزشکاران پرداخت شد عنوان کرد: جوایزی که برای تیراندازان در نظر گرفته شد پس از پایان مسابقات پرداخت می شود. اما این موضوع در مورد مطالبات تیم ها فرق می کند چون هر تیم بخواهد در لیگ برتر شرکت باید 5میلیون تومان پرداخت کند و چون برخی تیم ها توان پرداخت این مبلغ را ندارند مجبور می شوند حوایز را در ازای مبلغ ورودیه به فدراسیون بدهند. براین اساس فدراسیون به تیم ها هیچ بدهی ندارد. معتقدم فدراسیون تیراندازی نسبت به سایر رشته های ورزشی حمایت بشتری می کند البته ممکن است در برخی مواقع کم و کاستی هایی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کمبود مهمات و  مشکلات لیگ  برتر تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار