فرماندار شهرستان اهر گفت: مدارس شهرستان اهر به تجهیزات و امکانات آموزشی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛   سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: با ورود خیران در نوسازی مدارس شهرستان اهر تا حدودی مشکلات فیزیکی حل شده است و الان نیاز به تجهیزات و امکانات از جمله میز، صندلی و سیستم های نوین آموزشی است و با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای تجهیز و خرید امکانات کافی نیست لازم است که خیران نیز در تجهیز مدارس کمک کنند.

وی افزود: جهت تجهیز مدارس، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه یار از اولویت هاست که در آینده نزدیک شاهد برگزاری این جشنواره برای کمک خیران به تجهیز مدارس شهرستان اهر خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین در ارتباط با ساماندهی معلمان و انتقال مدارس و هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان خواستار در نظر گرفتن کمیت و کیفیت آموزشی شد.

عابدی همچنین با اشاره به احداث خانه معلم شهرستان اهر گفت: به خاطر حضور مسافران و به خصوص فرهنگیان در روزهای تعطیل در شهرستان اهر و نبود مکان مناسب اسکان، تکمیل خانه معلم در حال احداث از اولویت هاست که امیدواریم با حل تأمین اعتبارات لازم شاهد بهره برداری هرچه سریع تر آن باشیم.

 

انتهای پیام/ش

احداث خانه معلم شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.