پنجشنبه شب گذشته جاری شدن سیل سه میلیارد ریال به روستاهای شهرستان شیروان خسارت زد.

 

خسارت سیل به روستاهای شیروانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی قویدل بخشدار بخش سرحد شهرستان شیروان گفت: این میزان خسارت به باغ ها، منازل و یک دهنه پل در روستاهای نظر محمد، پالکانلوی علیا و میلانلو از توابع بخش سرحد بوده است.

وی افزود: در اثر جاری شدن سیل همان روز جاده روستاهای مزبور مسدود شده بود که پس از ساعاتی با کمک نیروهای راهداری راه بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی در تردد وجود ندارد

قویدل با بیان این که زمان جاری شدن سیل به محض اطلاع رسانی بخشداری سرحد، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی و راهداری در محل حادثه حاضر شدند،تصریح کرد: علیرغم اینکه منازل روستاهای مزبور بیمه هستند ولی از بیمه گلایه مند هستند زیرا که مبلغ بسیار ناچیزی برای خسارت دیدگان پرداخت می شود که انتظار می رود در این راستا توجه بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: بخش سرحد شیروان با گستره هزار و 44 کیلومتر مربع، دارای 33 روستا،آبادی و 26 دهیاری است که 11 هزار و 500 نفر در آن سکونت دارند.

گفتنی است:شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/آ

خسارت سیل به روستاهای بخش سرحد شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.