آیت الله نوری همدانی گفت:دولت هرچه در توان دارد باید برای رفاه حال زائران انجام دهد و کمک ارزی ارائه کند.

دولت،کمک ارزی برای رفاه حال زائران ارائه کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید ظهر امروز در دیدار با اعضای فرهنگی ستاد اربعین با تاکید بر لزوم رفع مشکلات زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی گفت: دولت هرچه در توان دارد باید برای رفاه حال زائران انجام دهد و کمک ارزی کند.

 با اشاره به ارزش و اهمیت مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین در فرهنگ اسلامی دارای جایگاه بسیار بلندی است و از ارزش و اهمیت بی نظیری برخوردار است.

وی افزود: در جریان عاشورا اسارت اهل بیت (ع) به شام و خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) سبب بیدارگری و روشن گری در کل جهان شد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: حرکت و شور و خروش و اجتماع 30 میلیونی زائران در مراسم اربعین حسینی عرصه حق در برابر عرصه باطل عبری و غربی است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: مراسم اربعین حسینی مانور بسیار وسیع و بزرگی است و حتی افرادی که مسلمان نیستند نیز در آن شرکت می‌کنند

آیت‌الله نوری‌همدانی بیان کرد: در کل دنیا هرچقدر تلاش شود که 30 میلیون انسان در یک نقطه تجمع کنند موفق نمی‌شوند اما سیدالشهدا (ع) به خوبی توانست کاری کند که 30 میلیون نفر از اقشار و گروه‌های مختلف در مراسم اربعین حسینی تجمع کنند.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی افزود: دولت هرچه در توان دارد باید برای رفاه حال زائران انجام دهد و کمک ارزی کند.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای ستاد اربعین با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار