آیین افتتاحیە سومین جشنوارە سراسری مولودی خوانی رضوی «هه تاو» با حضور ۱۰ استان از سراسرکشور در خانە کرد سنندج برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاحیه سومین جشنوارە سراسری مولودی خوانی رضوی«هه تاو» به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام جعفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز در آیین افتتاحیه  جشنوارە سراسری رضوی«هه تاو» در سنندج گفت: سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی«هه تاو» از سری برنامه های پانزدهمین جشنوارە بین الملی امام رضا(ع) است کە باتوجه بە ظرفیت بالای مولودی خوانی در کردستان،از سال ۹٤ این جشنواره برای سومین بار در استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ۳ روز ادامه خواهد داشت گفت: با رای داوران و هیت بازبینی، ۲۱ منقبت خوان و ۱۳ گروە مولودی خوان از میان ۳۶ گروه شرکت کننده انتخاب شده و سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی راه  یافته اند.

حجت الاسلام جعفری افزود:در این جشنواره شرکت کنندگان از ۱۰ استان کشور، کردستان، تهران،گیلان،آذربایجان شرقی و غربی،قم،اصفهان، کرمانشاه ،گلستان، همدان و همچنین یک گروه هم از اقلیم کردستان عراق به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره رضوی هشتاد و پنجمین دوره آن در حال برگزاری است گفت:جشنواره موضوعی در بیش از ۸۰ کشور دنیا و همچنین ۳۵۰ دانشگاه،اداره و تشکل های مردمی در ایران برگزار می شود.


انتهای پیام/ م


برگزاری جشنواره مولودی خوانی باحضور ۱۰ استان از سراسرکشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.