پایین بودن تلفات حوادث در کشورهای دیگر به دلیل آموزش همگانی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد گلفشان با اشاره به ضرورت ارائه آموزش‌های امدادی به کارمندان استان گفت: استاندار قم تاکید کرده است که 20 درصد کارمندان استان آموزش‌های امدادی را ببینند، اما هنوز این مساله اتفاق نیفتاده است و باید دستگاه‌های استان در این زمینه بیش از پیش با جمعیت هلال احمر همکاری کنند.

وی ادامه داد: پایین بودن تلفات حوادث در کشورهای دیگر به دلیل آموزش همگانی است و اکنون یک معاونت جمعیت هلال احمر به آموزش همگانی اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: قم، استان معین استان تهران در حوادث است و وضعیت خاصی را در استان قم شاهد هستیم، به همین دلیل جمعیت هلال احمر کمک‌های خوبی را به این استان داشته است و امیدوار هستیم که امسال تحول خوبی را در مجموعه جمعیت هلال احمر استان قم از لحاظ تجهیزات و امکانات شاهد باشیم.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان قم پایگاه‌هایی را در بخش‌های مختلف این استان دارد که قرار شده است این پایگاه‌ها به نمایندگی‌های جمعیت هلال احمر ارتقا پیدا کند، این اقدام موجب می‌شود که اعتبارات و پرسنل جمعیت هلال احمر در بخش‌های استان قم افزایش پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: قرار است که برای ساختمان اداری این جمعیت 100 میلیون تومان تجهیزات امدادی فراتر از آنچه به استان‌های دیگر داده می‌شود، به استان قم اختصاص پیدا کند، همچنین دبیر کل جمعیت هلال احمر قول اعطای چهار خودروی امدادی پیشرفته را به جمعیت هلال احمر استان قم داده است.

گلفشان در پایان خاطرنشان کرد: در حال پیگیری هستیم که پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در استان قم احداث شود و موافقت استاندار قم و دبیرکل جمعیت هلال احمر را در این زمینه گرفتیم، این پایگاه می‌تواند که در امدادرسانی به استان‌های مختلف از جمله استان تهران نقش داشته باشد.

انتهای پیام/ت

آموزش همگانی تلفات حوادث را کاهش می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.