شهرستان شاهرود میزبان مرحله پنجم مسابقات مناطق پنجگانه آزاد بانوان با حضور 32 تنیسور از سراسر کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهاره ذبیح الهی مدیر مسابقات تنیس آزاد بانوان استان سمنان گفت: مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور از یکشنبه 15 مرداد 96 در باشگاه تنیس سلیم شهرستان شاهرود با حضور 32 تنیس باز آغاز می شود و تا جمعه 20 مرداد ادامه دارد.


وی به بخشنامه ابلاغی فدراسیون تنیس به قوانین و حضور نداشتن 12 نفر اول تنیسور کشور در  مسابقات تنیس آزاد بانوان کشوراشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور تنیسورها از رده سیزدهم کشوری از سراسر استان های کشور به صورت انفرادی در 2 و سه مرحله ای به روش «تای بریک» اجرا خواهد شد.


ذبیح اللهی در ادامه افزود: به نفرات برتر به ترتیب نفرات اول 150 امتیار، نفر دوم 100 امتیار، نفرات سوم 60 امتیاز، نفرات سوم 36 امتیاز و سایر نفرات بر اساس جدول رده بندی امتیاز داده می شود که برای صعود و به عضویت در آمدن تیم ملی موثر است.


مدیر مسابقات تنیس آزاد بانوان استان سمنان به بهره برداری رسیدن 2 زمین تنیس سرپوشیده شهرستان شاهرود در مرداد 95 با 190 میلیون اعتبارهزینه شده بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: سرپوشیده شدن زمین های تنیس به دلیل شرایط جوی تابستان و زمستان باید در نظر گرفته شود.

 

گفتنی است ، داوطلبان تا تاریخ 14 مرداد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی  slti.ir ثبت نام کنند.


انتهای پیام / ه


مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور در شاهرود برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.