عطا محمد نور از انحصار قدرت و بی توجهی به دیدگاههای احزاب سیاسی، سازمانهای اجتماعی و مردم از سوی حکومت وحدت ملی انتقاد کرد.

نور وضعیت افغانستان را بحرانی خواندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عطامحمد نور رئیس شورای اجرایی جمعیت اسلامی باانوارالحق احدی وزیر پیشین تجارت کشور، و رئیس جبهه نوین ملی افغانستان تبادل نظرکردند.

در این دیدار والی بلخ وضعیت افغانستان را بیش از گذشته بحرانی و نگران کننده عنوان کرده از انحصار قدرت و بی توجهی به دیدگاههای احزاب سیاسی، سازمانهای اجتماعی و مردم و شهروندان کشور از سوی حکومت وحدت ملی به عنوان یکی از عوامل اساسی گسترش بحران و بحران بی اعتمادی میان مردم و دولت نام برد.

عطا محمد نور تشکیل ائتلاف ملی برای نجات افغانستان را حرکت مهم و دور اندیشانه سران جهاد و مقاومت و سازمانها و احزاب مهم سیاسی و موثر در افغانستان توصیف کرده ابراز امیدواری کرد تا این ائتلاف بتواند نقش خویش در راستای بهبود وضعیت کشور را ایفا نماید.

انوارالحق احدی اظهار داشت: خرابی اوضاع جاری کشور قربانی گرفتن از مردم بیگناه و ملکی قابل قبول هیچ کس نبوده و مردم از این امر به ستوه آمده اند.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار