مهاجم تیم پیکان گفت: تمام تلاشم را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی می کنم و کی روش و کادرفنی تیم ملی ثابت کردند که آنهایی که صلاحیتش را دارند به اردو دعوت می شوند و من هم تلاش می کنم تا ملی پوش شوم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی آقاخان پس از تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: در ابتدا بازی، گل ساده ای را دریافت کردیم اما توانستیم به خوبی شرایط را کنترل کنیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم. اگر بیشتر دقت می کردیم 3 امتیاز کامل این بازی را کسب می کردیم و خدا را شکر می کنیم و به آینده امیدوار هستیم. بازیکنان جدید زیادی به ترکیب ما اضافه شدند و زمان می برد تا به هماهنگی لازم برسیم. به موفقیت پیکان خیلی امیدوارم و مطمئن هستم هفته های آینده تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

او درباره ضربه پنالتی گفت: فوتبالیست ها و مربیان می دانند که در اکثر بازی ها ، بازیکنان یا دروازه بان حریف تصمیم به برهم زدن تمرکز کسی که می خواهد پنالتی را به ثمر برساند، دارند و بعد از آن بازیکن مجددا توپش را روی نقطه پنالتی می گذارد و من هم این کار را انجام دادم تا اعتماد به نفسم بیشتر شود و پنالتی را گل کنم.

مهاجم پیکان درخصوص پست خود در ترکیب پیکان خاطرنشان کرد: یک فصل کامل وینگر بازی کردم و در پست غیرتخصصی ام حضور داشتم اما خدا را شکر نتیجه گرفتم اما در دو، سه هفته پایانی مصدوم شدم و نتوانستم در آن پست کارم را به پایان برسانم. امسال جلالی تصمیم گرفت در پست مهاجم هدف باشم و تلاش می کنم در این پست موفق شوم. تمام تلاشم را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی می کنم. کی روش و کادرفنی تیم ملی ثابت کردند که آنهایی که صلاحیتش را دارند به اردو دعوت می شوند و من هم تلاش می کنم تا ملی پوش شوم.

آقاخان در پایان گفت : با سیامک نعمتی و منشا مثلث خوبی را ساخته بودیم اما آنها تصمیم گرفتند،  بروند و  برای آنها در تیمی که حضور دارند آرزوی موفقیت دارم. من هم پیشنهاداتی داشتم اما تصمیم به ماندن گرفتم چراکه شرایط در پیکان به نحوی بود که فکر کردم می توانم زودتر به اهداف برسم.

انتهای پیام/

آقاخان: پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم در پیکان بمانم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار