مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پیکان با جذب 2 مهاجم سنگالی و گرجستانی تقویت می شود اما کار سختی در لیگ پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی درباره توقف پیکان مقابل پدیده مشهد در نخستین هفته لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی انجام شد اما امسال لیگ سختی را پیش رو داریم و برای کسب سهمیه آسیا باید بیشتر تلاش کنیم. قصد داریم با جذب 2 مهاجم خود را تقویت کنیم.

او درباره تدابیر باشگاه پیکان برای جایگزینی گادوین منشا و سیامک نعمتی گفت: بازیکنان خوبی مانند بختیار رحمانی، سعید صادقی و مهدی مومنی جایگزین بازیکنان جدا شده پیکان شدند. با 2 مهاجم صحبت های نهایی را انجام داده ایم و قرارداد آن ها به زودی امضا می شود. یکی از این مهاجمان سنگالی است. همچنین با بازیکنی گرجستانی مذاکره کرده ایم و قرار است پس از حضورش در تمرینات پیکان درمورد امضا قرارداد با او به جمع بندی برسیم. قصد داریم با این بازیکنان قرارداد 2 ساله ببندیم تا اگر در سال اول مفید بودند در فصل دوم هم از آن ها استفاده کنیم.

شیعی درباره برکناری علیرضا اسدی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تغییراتی که در فدراسیون فوتبال رخ داده، خیر است. از مدت ها قبل بحث تغییر اسدی مطرح بود و البته او به عنوان مشاور در فدراسیون فعالیت می کند. در گذشته انتقاد می کردند که چرا اعضای فدراسیون ثابت هستند و تغییری ندارند اما با این تحولات ثابت شد که فدراسیون فوتبال کارهای خود را به خوبی پیش می برد. تاج تغییرات جدیدی را مدنظر دارد تا فدراسیون پویایی داشته باشیم.

او درمورد واکنش هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به اقدامات اخیر کارلوس کی روش اظهار داشت: هیئت رئیسه تصمیم گیری در مورد اقدامات کی‌روش را به تاج واگذار کرده و رئیس فدراسیون اقدامات راهبردی را انجام می دهد.بهتر است این سوال را از تاج بپرسید.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره ادعای امیر عابدینی نسبت به امنیتی اداره شدن فدراسیون فوتبال گفت: شاهد چنین موضوعی نبوده ام. جلسات هیئت رئیسه کاملا چالشی برگزار و بحث های خوبی در آن مطرح می شود. به عنوان منتقد برخی تصمیم های سایر اعضای هیئت رئیسه اطمینان می دهم که کارها به خوبی پیش می رود. در کمیته فنی و تخصصی بحث‌های جدی ای مطرح می‌شود و خروجی نشست های هیئت رئیسه محصول ساعت‌ها بحث و گفت و گو است.

انتهای پیام/

نشست های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چالشی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار