سرمربی پدیده مشهد گفت: بازی سختی بود و چون در دقیقه 3 مقابل پیکان به گل رسیدیم در ادامه زمان بازی، تحت فشار تیم حریف بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری پس از تساوی یک - یک پدیده مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سختی بود و چون در دقیقه 3 مقابل پیکان به گل رسیدیم در ادامه زمان بازی، تحت فشار تیم حریف بودیم و همین موضوع سبب شد تا در ادامه گل تساوی را دریاقت کنیم.

وی افزود: پیکان با بازی مستقیم ، ما را تحت فشار گذاشت اما در بین دو نیمه به بازیکنان تیمم گفتم اگر تمرکز داشته باشید، می توانید پیروز شوید که متاسفانه موفق نشدیم و این مسابقه به تساوی رسید.

مهاجری ادامه داد: به بازیکنان گوشزد کردم با فشار روی بازیکنان حریف، آنها را خسته کنند اما این اتفاق رخ نداد و پیکان روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. پس از دریافت گل به بازی مسلط شدیم و خدارا شکر توانستیم در نخستین بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی پدیده در پایان گفت: کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب پیکان نتیجه قابل قبولی است و امیدوارم بتوانیم در 2 پست بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم تا بتوانیم با قدرت در ادامه لیگ حاضر شویم.

انتهای پیام/

مهاجری: بازی سختی مقابل پیکان داشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار