رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا بعد از یک روز استراحتف فردا روز پنجم خود را سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار   توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا فردا (شنبه هفتم مرداد) وارد پنجمین روز خود خواهد شد. مسابقاتی که قرار است فردا دومین دیدارها از مرحله دوم را در خود جای دهد.


تیم ملی والیبال امید کشورمان که به نمایندگی از ایران در این دوره از مسابقات شرکت کرده است، مرحله دوم گروهی این رقابت‌ها را با شکست مقابل تیم ملی چین پشت سر گذاشت و حالا در دومین دیدار این مرحله ، حریف سرسخت دیگری به نام استرالیا را پیش رو خواهد داشت.


بازیکنان ایران بعد از شکست مقابل تیم ملی والیبال چین،در روز استراحت تیم‌ها و تعطیلی برگزاری مسابقات دو جلسه تمرین توپی و وزنه را در دستور کار قرار دادند تا با آمادگی کامل در دیدار حساس و سخت فردا مقابل استرالیا حاضر شوند.


شاگردان سیچلو فردا از ساعت 14 به وقت محلی و 11 و 30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال استرالیایی می‌روند که بازی نخستش در مرحله گروهی را همانند ایران واگذار کرده بود. تیم ملی استرالیا در دیدار با چین تایپه با حساب 3 بر یک نتیجه را واگذار کرده بود.


در دیگر دیدار گروهی که ایران در آن حضور دارد، تیم ملی والیبال چین که از هدایت رائول لوزانو، سرمربی سابق تیم ملی ایران بهره می‌برد، به مصاف چین تایپه خواهد رفت.


**برنامه روز پنجم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:


ساعت 11 و 30 به وقت محلی ( 9 صبح به وقت ایران)
چین – چین تایپه
قطر - ویتنام
ساعت 14 به وقت محلی (11 و 30 به وقت ایران)
ایران – استرالیا
پاکستان - تایلند
ساعت 16 و 30 به وقت محلی ( 14 به وقت ایران)
قزاقستان – کره جنوبی
سریلانکا - عربستان
ساعت 19 به وقت محلی (16 و 30 به وقت ایران)
اندونزی – ژاپن
عراق – هنگ کنگ


نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه با حضور 16 تیم در کشور اندونزی و شهر سورابایا آغاز شده است و تا دهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/


برنامه روز پنجم مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار