بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند اصفهان گفت: تنها هدف‌مان یک چیز است و آن قهرمانی است که با همدلی بچه‌های می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر حسن‌زاده پس از پیروزی مقابل الریان قطر و صعود گیتی‌پسند به فینال جام‌ باشگاه‌های آسیا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

وی در باره این بازی اظهار کرد: دقایقی از بازی احساس کردیم که کار تمام شده است و همین فرصتی را به حریف داد تا به بازی بازگردند؛ اما ما هم تیم پرقدرتی هستیم و توانستیم نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم و خوشحال هستم که پیروز شدیم.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند تصریح کرد: انتخاب من به عنوان بهترین بازیکن زمین در کنار دیگر بچه‌ها بوده است و ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می‌دهیم و تنها هدف‌مان یک چیز است و آن قهرمانی است که با همدلی بچه‌های می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تکرار فینال مقابل چونبوری تایلند یک خاطره است؛ آن‌ها همیشه تیم سخت‌کوش و پرتلاشی بوده‌اند و ما هم تمرکز می‌کنیم تا پیروز شویم و بتوانیم قهرمان شویم و از همین جا از تمام مردم ایران می‌خواهیم که ما  را برای رسیدن به عنوان قهرمانی دعا کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار