اتحادیه پارلمان‌های عربی در خصوص اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، اتحادیه پارلمان‌های عربی در خصوص اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی هشدار داد.

این اتحادیه اعلام کرد اقدامات اخیر اسرائیل در قدس منطقه را به یک جنگ دینی خواهد کشاند و موجب نقض حق آزادی عبادت به عنوان یک حق بشری بنیادین خواهد شد.

رؤسای پارلمان های عربی در بیانیه پایانی نشست فوق العاده این اتحادیه، اقدامات مقامات اسرائیلی در مسجد الاقصی و محیط اطراف آن را به شدت محکوم کردند. اسراییل این اقداماتی را در راستای تثبیت‌سازی و کارهای فنی و امنیتی و نظارتی برای ایجاد چالش برای ورود به مسجد الاقصی صورت داده بود.

در این بیانیه مقامات عربی اقدامات رژیم صهیونیستی را تجاوز آشکار و نقض حقوق فلسطینی‌ها دانستند و آن را موج جدیدی از سریال سرکوب و پایمال کردن حقوق فلسطینیان خواندند.

این بیانیه خاطرنشان کرد این اقدامات، کشتار و همچنین سرکوب هایی که پس از آن در حق ملت فلسطین صورت گرفت، نشان دهنده تداوم خوی وحشی‌گری اسرائیل در نقض بدیهی ترین حقوق بشر است که ارتکاب آنها در گذشته و آینده چهره واقعی این رژیم را بیش از پیش به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

هشدار اتحادیه پارلمان‌های عربی به اسراییل درباره مسجد الاقصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار