معاون فرماندار اردستان گفت: در حال حاضر 10 میلیون نفر از اقشار جامعه امروز را معلولان تشکیل می‌دهند که باید بسترسازی مناسبی برای این قشر فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد تقی کیانی امروز در جلسه مناسب‌سازی معابر شهری برای سالمندان و معلولان اظهار کرد: در سطح شهر مناسب‌سازی برای سالمندان و معلولان امری لازم و ضروری است و در قانون حمایت از معلولان و سالمندان مشخص شده تا امکانات رفاهی برای این قشر از جامع در محل‌های عمومی هم‌چون پارک‌ها توسط ارگان‌های زیربط فراهم شود.

وی افزود: در حال حاضر 10 میلیون نفر از اقشار جامعه امروز را معلولان تشکیل می‌دهند که باید بسترسازی مناسبی برای این قشر فراهم شود.

معاون فرماندار اردستان گفت: باید در جامعه فرهنگ‌سازی به موقع صورت گیرد و در تمامی مساجد و محله‌های عبور و مرور عمومی بستر مناسبی در جهت حمایت از معلولان و سالمندان صورت پذیرد.

کیانی با ابراز تاسف اعلام کرد: تنها با نزدیکی به روز جهانی معلولان با برگزاری برخی سمینارها و جلساتی نسبت به رفع مشکلات این قشر اقداماتی صورت  گرفته و بعد از چند روزی به فراموشی سپرده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.