وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه ممکن است به فعالیت شرکتهای آلمانی لطمه بزند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز ، بریگیت زیپرایس ، وزیر اقتصاد آلمان امروز پنجشنبه اعلام کرد تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه ممکن است به فعالیت شرکتهای آلمانی لطمه بزند و یک مشکل دیگر به مشکلات کنونی در روابط میان برلین و واشنگتن اضافه کند. 


وزیر اقتصاد آلمان امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آ آر دی ARD ضمن انتقاد از اقدام قانونگذاران آمریکایی در پیشنهاد تحریم های جدید علیه روسیه اعلام کرد :‌  آمریکا خط و خطوط مشترکی را که در اعمال تحریمها ضد روسیه با اروپا داشته است ، به حال خود رها کرده و منافع اروپا را در نظر نگرفته است. 


وی افزود :‌ رویکرد آمریکا در خودداری از هماهنگی با اروپا در خصوص تحریم روسیه ، این خطر را به دنبال دارد که ممکن است شرکتهای آلمانی در این فرایند متحمل ضرر و خسارت شوند. 


رهبران تجاری آلمان پیشتر در هفته گذشته هشدار داده بودند که تصویب تحریم های جدید ضد روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا ممکن است مانع از مشارکت و همکاری شرکتهای آلمانی در پروژه های احداث خط لوله هایی شوند که وجود آنها برای تامین امنیت انرژی آلمان امری حیاتی و اساسی به شمار می‌رود. 

 

انتهای پیام/

 

وزیر اقتصاد آلمان از تحریم‌های یکجانبه علیه روسیه انتقاد کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار