همزمان با دهه کرامت خادمان حرم رضوی با استقبال مسوولان و مردم وارد یزد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام حیدری دبیر برگزاری جشن زیر سایه خورشید گفت:پانزده نفر از خادمان حرم رضوی با حضور در استان یزد ، بمدت یک هفته در برنامه های فرهنگی در شهرستانها شرکت می کنند.

حجت الاسلام حیدری فزود : اولین برنامه استقبال مردمی از خادمان حرم رضوی ساعت 19 امروز در حسینیه امیرچخماق یزد برگزار می شود.

وی گسترش فضای معنوی با حضور خدام، ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و گسترش فرهنگ رضوی در جامعه را از مهمترین اهداف این برنامه‌ها دانست و گفت: خادمان حرم آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت به استان‌های مخلتف کشور سفر کرده و هر استان را یکی از صحن‌های حرم رضوی در نظر می‌گیرند و یزد به عنوان صحن دارالعباده حرم مطهر امام رضا(ع) ‌نام‌گذاری شده است.

حجت الاسلام حیدری  افزود:جشن زیرسایه خورشید به عنوان بزرگترین اجتماع مذهبی در استان یزد به حساب می‌آید و مردم یزد هر سال با شور و حال خاصی در این جشن رضوی مشارکت می‌کنند.

 یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، حضور خادمان امام رضا(ع) در نقاط محروم استان و سرکشی از محرومان و مستضعفان استان یزد است.

انتهای پیام/ ی

ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و گسترش فرهنگ رضوی با حضور خدام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار