وزیر ورزش و جوانان گفت: با حضور مقتدرانه تیم ملى ایران در مسابقات جام جهانى، غرور ملى را افزایش دهیم.

افزایش غرور ملی با حضور مقتدرانه در جام‌جهانی فوتبالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛   مسعود سلطانى‌فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولى فقیه در استان با بیان اینكه خوشبختانه هماهنگى‌هاى خوبى در مجموعه مدیریت استان وجود دارد، گفت: استان آذربایجان‌شرقى، در حوزه ورزش، عملكرد خوب و استعدادهاى با ارزشى دارد.

وى با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگرى كشورهاى اسلامى عنوان كرد: وزارت ورزش و جوانان آماده حمایت همه‌جانبه از رویداد فرهنگی و تاریخی تبریز ٢٠١٨ است.

سلطانی فر با بیان اینكه ثبات و آرامش خوبى در حوزه ورزش كشور وجود دارد، گفت: در حوزه ورزش حرفه‌اى، قهرمانى و ورزش بانوان گام‌هاى اساسى برداشته‌ایم و تلاش مى‌كنیم براى ارتقا سلامت مردم و كاهش هزینه‌هاى درمان در این مسیر بیش از پیش فعال باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با بیان اینكه هیچ اتفاقى همچون موفقیت هاى ورزشى دل میلیون ها نفر را شاد نمى كند ابراز كرد: توجه به مساله ورزش، یكى از مهم ترین سیاست‌هاى دولت تدبیر و امید و شخص ریاست محترم جمهور است و این سیاست در دولت دوازدهم نیز استمرار خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ش

توجه به مساله ورزش از مهم ترین سیاست‌ دولت تدبیر و امید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار