بهترین بازی های اندرویدی سال 2017

همه ما می دانیم که بازی های مجانی اندروید این روزها همیشه هم مجانی ارائه نمی شوند اما اگر کمی صبور باشید بسیاری از آنها را می توانید مجانی بازی کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنچه در ادامه میخوانید، مجموعه ای از بهترین بازی های اندرویدی هستند که بدون هیچ مشکلی و به طور رایگان می توانید از آنها لذت ببرید. پس اگر به دنبال بازی های برتر اندروید بدون پرداخت درون برنامه ای هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

Asphalt 8: Airborne or Asphalt: Xtreme

وقتی این بازی به دنیای بازی های مسابقه ای بدون هیچ پرداخت اولیه ای معرفی شد، در واقع کمپانی سازنده آن یعنی Gameloft برنده اصلی این عرضه بود. نسخه قبلی این بازی در واقع، شاهد ماشین های مسابقه ای در شکل ماشین های آف رود بود که از پیست های مختلف و ویژگی بازی چند نفره به طور آنلاین بهره می برد که شما در آن قادر بودید، ماشین های مختلفی را آنلاک کنید.

این بازی در واقع یکی از بهترین بازی های مسابقه ای عرضه شده در اندروید است که بدون پرداخت اولیه قادر به انجام آن هستید اما پرداخت درون برنامه ای آن کمی ماجرا را پیچیده می کند. در هر صورت انجام این بازی می تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند و هر دو نسخه بازی در زمره بهترین بازی های اندروید قرار دارند.

 Critical Ops

بازی ماموریت های کلیدی در بین نسل جدید بازی های شوتر اول شخص طبقه بندی می شود و ار قضا جزو بهترین ها نیز به حساب می آید. در این بازی، شما می بایست با تروریست ها در نقاط مختلف شهر درگیر شوید که البته در عین حال قادر هستید تا نقش تروریست ها را در این بازی، ایفا کنید. اجرای این بازی در فضای آنلاین به صورت چند نفره ممکن است و شما می توانید در محیطی بسیار جذاب با دوستان خود از راه دور به انجام این بازی بپردازید.

البته پروسه ارتقا این بازی متوقف نشده است و رو زبه روز در حال به روز شدن و بهتر شدن است اما با همین وضعیت نیز به نظر می رسد نمره خوبی از کارشناسان بگیرد. اگر به انجام بازی های شوتر اول شخص علاقه دارید، بازی Nova 3 نیز به خوبی بازی ماموریت های کلیدی است که هر دو در زمره بازی های رایگان اندروید قرار دارند.


بهترین بازی های اندرویدی سال 2017
Clash royale

کلش رویال در واقع بزرگترین بازی کمپانی سوپرسل به شمار می رود. این کمپانی تا قبل از این بازی محبوب کلش اف کلنز را نیز ساخته بود که در زمره بهترین بازی های جهان به شمار می رفت. در کلش رویال، شما باید با جمع آوری کارتها و ساخت عرشه ها، به جنگ تن به تن با حریفان بروید. با هر بردی که به دست آورید یک عنوان به شما تعلق می گیرد و به طور مشابه با هر باخت، یکی از عناوینی که تاکنون کسب کرده اید از شما گرفته می شود.

در این بازی می توانید با رفتن بین قبایل به توزیع کارت ها بپردازید و افراد قبیله را برای مبارزه فرا بخوانید، در این بازی شانس های زیادی برای آنلاک کردن کارت های جدید در اختیار شما قرار می گیرد و در موقعیت های مختلف شما قادر خواهید بود کارت های خود را افزایش دهید. این بازی یکی از بازی های مطرح در حوزه کارت محسوب می شود و جایگزین مناسبی برای بازی Heartstone به شمار می رود. البته اگر کلش آف رویالز بازی مورد علاقه شما نیست، کمپانی سوپرسل بازی های محبوب تر کلش اف کلنز و Boom beach را نیز ساخته است که هر دوی آنها نیز قابلیت قرار گرفتن در این لیست را داشتند.

بهترین بازی های اندرویدی سال 2017

Cut the rope:magic

با اطمینان می توان گفت با ورود بازی طناب را ببر، بازی پرندگان خشمگین که وقت تلف کن ترین بازی تاریخ بازی های موبایلی محسوب می شود، به حاشیه رانده شد.در سری جدید بازی طناب را ببر شاهد تغییرات جدید و مثبتی هستیم که آن را با نسخه های قبلی متفاوت کرده است. قوانین فیزیکی و مکانیکیدر حل معماهای این بازی به اوم نوم کمک خواهند کرد تا به آب نبات خود برسد. در سری جدید، شاهد سطوح مختلف بسیار با توجه به قدرت، ترکیبات مختلف و تاکتیک های کاربران هستیم که در صورتی که کاربر بتواند از سد هر مرحله عبور کند نیاز به پرداخت درون برنامه ای ندارد. انجام این بازی شاید ساعت ها وقت شما را بگیرد و همین امر ممکن است باتری موبایل شما را تمام کند.

بهترین بازی های اندرویدی سال 2017

Fallout shelter

بازی پناهگاه فاخته هیاهوی بسیاری در سال 2015 ایجاد کرد و عنوان بهترین بازی اندروید سال 2015 را از آن خود کرد. در این بازی باید با ساخت پناهگاه و قرار دادن پناهجویان در آن به ساخت اکوسیستم قوی کمک کنیم. در پناهگاه فاخته باید از سد موانعی همچون آتش، حملات افراد بد بگذرید که این بازی را در زمره بازی های شبیه سازی شده استاندارد قرار می دهد. پرداخت درون برنامه ای این بازی، بسیاری از کاربران را به عقب می راند و از انجام آن منصرف می کند؛ با این حال سازندگان بازی از ارائه به روزرسانی های مناسب برای آن دست نکشیده اند.

بهترین بازی های اندرویدی سال 2017

Final fantasy brave Exvius

شاید از این بازی بتوان به عنوان بهترین بازی با تم بازی معروف فاینال فانتزی نام برد. در این بازی شاهد موارد مشابه بسیاری با بازی اصلی هستیم که شامل شهرهای واقعی، انفجارات طبیعی، گنج های پنهان، اسلحه های مخفی و هزاران اکسیر عشق است. یادگیری این بازی ساده است اما شکست دادن غول های بازی و حریفان سرسخت در آن کمی دشوار به نظر می رسد. در این بازی با هر بار لاگین کردن و انجام ماموریت های مختلف، امتیاز کسب می کنید که شما را برای انجام بهتر بازی یاری می کند. این بازی در زمره بازی های فریمیوم طبقه بندی می شود اما اگر این بازی چندان مطابق انتظار شما نیست، می توانید فاینال فانتزی موبیوس و فاینال فانتزی رکورد کیپر را که هر دو در گروه بازی های رایگان قرار دارند، تجربه کنید.

 

بهترین بازی های اندرویدی سال 2017

منبع:برترین ها

انتهای پیام/


بازی های برتر سال 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار