رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم گفت: تأسیس کتابخانه در مجتمع های گردشگری استان های قم، اصفهان و مرکزی می تواند در اشاعه فرهنگ ایران زمین تاثیر گذار باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جلالی نژاد، رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان در جلسه تشکیل کمیته سرمایه گذاری کارگروه توسعه گردشگری استانهای قم، اصفهان و مرکزی که در هتل ونوس قم برگزار شد گفت: از فعالیت های فرهنگی در انجمن صنفی مجتمع های گردشگری استان قم، ایجاد ایستگاه‌های مطالعه توریسم به چند زبان انگلیسی،‌ فرانسه، روسی، اسپانیایی بود.


وی  افزود: این تجربه موفق فرهنگی و ایجاد ایستگاه های مطالعه با همکاری مجمع جهانی اهل‌بیت(ع ) انجام شد که می توان این کتابخانه ها را در مجتمع های گردشگری استان های اصفهان و مرکزی  توسعه داد.


جلالی نژاد خاطرنشان کرد: قم محور گردشگری مذهبی ایران است و بدون شک تاسیس کتابخانه در مجتمع‌های گردشگری فرصتی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) است.


رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری قم در ادامه به برگزاری همایش محراب مسافر در سال 1394 اشاره و بیان کرد: این همایش با حضور مدیران و متولیان مجتمع های گردشگری، پذیرایی و بین راهی استان قم در دو بخش کارگاهی و تقدیر از نمازخانه های برتر تاسیسات با حضور حجه الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز برگزار شد.


جلالی نژاد گفت: در همایش محراب مسافر از نمازخانه های بین راهی که از لحاظ اهتمام به مسائل نماز و ارائه خدمات و امکانات اولیه به زائران تلاش کرده بودند تقدیر به عمل آمد.


وی افزود: این سمینار نتایج موفقی داشت که می توان در راستای ارتقاءِ سطح دانش و آگاهی مدیران مجتمع‌های گردشگری و الگوسازی، با محوریت قم در استانهای، اصفهان و مرکزی آن را ادامه داد.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار