شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

برای حضور در شورای شهر قبا و ردا ندوختیم/ دفاع 7 گزینه شهرداری پایتخت از برنامه های خود در حضور خبرنگاران

با یک کلیک از مهمترین اخبار شورای شهرمطلع شوید.

برای حضور در شورای شهر قبا و ردا ندوختیم/ دفاع 7 گزینه شهرداری پایتخت از برنامه های خود در حضور خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛شورای اسلامی شهر تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

*برای حضور در شورای شهر قبا و ردا ندوختیم

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدیم در پذیرش آرای انتخابات شورا سلیقه‌ای عمل شده، چرا که فرمانداری تهران درخواست ما را برای بازشماری 10 درصد از آرا قبول نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم شیرینی انتخابات را به تلخی بکشانیم، گفت:  بدون شک از حق مردم نمی‌توانیم بگذریم، اگرچه قبا و ردایی هم برای حضور در شورای شهر ندوخته‌ایم و تنها برای کسب اطمینان مردم خواستار بازشماری آرا هستیم.

 

*دفاع 7 گزینه شهرداری پایتخت از برنامه های خود در حضور خبرنگاران

در جلسه روز چهارشنبه منتخبان شورای پنجم شهر تهران مقرر شد تا 7 گزینه شهرداری پایتخت هر کدام در جلسه ای 2 ساعته به دفاع از برنامه های خود بپردازند.

 

*شهرداری تهران ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی ندارد

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: مباحث مطرح شده در خصوص رقم ۶۰ هزار میلیاردی بدهی شهرداری تهران صحت ندارد.

 

*تغییر حجم کار و کاربری از جمله علل تاخیر در پروژه‌ها

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طراحی و برنامه ریزی بررسی مجدد مطالعات، تغییر نقشه و مشخصات، تایید نقشه، تغییر حجم کار و تغییر کاربری از جمله علل تاخیر در پروژه ها است.

 

*افزایش طول اجرای پروژه‌ها به صلاح مدیریت شهری نیست

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت بندی، اصل پذیرش و اجرای هر پروژه ای است و شهرداری باید از افزایش میزان تغییر در پروژه ها جلوگیری کند.


*بلندمرتبه سازی‌ها شهر را بی‌قواره کرده است

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تخفیف مجازات و توزیع دولتی موادمخدر در نظر گرفته شده، بسیار جای تامل دارد.

 

*سکونتگاه‌های اطراف تهران مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کردند

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیاری از مراکز سکونتگاهی در مدت زمان ۱۵ سال به شهر تبدیل شده و مشکلات زیادی را برای شهر تهران به وجود آورده اند.

 

*شهرداری باید یک دستگاه کاملا مردمی باشد

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید با مردم ارتباطی مطلوب برقرار کند و در انجام مسئولیت‌های شهری به فکر نسل‌های آینده باشد.

 

*مهلت دادستانی به 13ساختمان نا ایمن درمنطقه11و12

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت:7 ساختمان بزرگ در منطقه 12 و 6 ساختمان بزرگ در منطقه 6 شناسایی شده‌، که از سوی دادستانی به آنها ابلاغ شده است.

 

*دسترسی به فضای مجازی باید برای همه یکسان باشد

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در میزان دسترسی فضای مجازی برای مردم و مسئولان نباید تفاوتی قائل شد.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار