رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از صدور شناسنامه برای ۲۰۰ موکب اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان بیان کرد: یکی از اقدامات ما شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها است که تاکنون برای 200 موکب اربعین حسینی در خوزستان شناسنامه صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه به یاری خداوند برای همه موکب‌ها تا قبل از محرم شناسنامه صادر می‌شود، اظهار داشت: از مسئولان موکب‌ها می‌خواهیم که برای صدور پروانه موکب پرونده تشکیل دهند تا این کار بر روال خود انجام شود.

 

موسوی پیگیری برای انجام زیرساخت‌ها در مرزها را یکی از موارد اقدامات انجام شده دیگر عنوان کرد و گفت: ما باید پیگیر جاده دسترسی و جانمایی مواکب باشیم به همین خاطر نیز باید زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان پیگیری برای تامین رفاهیات و اقلام مورد نیاز را یکی دیگر از اقدامات انجام شده اعلام و تصریح کرد: برای تامین آب، نان، یخ و پتوی مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین باید پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

 

وی اذعان داشت: تمام اقلام مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین حسینی در مرزهای خوزستان را مردم تامین می‌کنند و این مواکب به صورت مردمی اداره می‌شود فقط ما تلاش می‌کنیم که هر سال بهتر از سال قبل خدمات مورد نیاز زائران ارائه شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.