پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

بقایی کی از بیمارستان مرخص می‌شود؟/ایرانی ها مراقب «نمک» زندگی خود باشند/ زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد/نرخ غذای دانشجویی گران می‌شود؟

بهترین روش‌ها برای درمان ریزش موی سر/زمان اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد/جذب دانشجو در مقطع کاردانی بدون آزمون/نسخه گرمازدگی را با این ترفند‌ها به راحتی بپیچیدبه گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

 

از هر ٤ ایرانى یک نفر فشارخون بالا دارد/ ٩٠ درصد ایرانى‌ها بیش از حد نمک مصرف می‌کنند
سرپرست دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت با اشاره به مصرف نمک در ایرانى‌ها گفت: از هر ١٠ ایرانى ٩ نفر بیش از ٥ گرم نمک مصرف مى کنند.

زمان ترخیص «بقایی» از بیمارستان بقیة الله

مدیر روابط عمومی بیمارستان بقیة الله گفت: مراقبت‌های بالینی به منظور اطمینان از سلامتی کامل بقایی در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که امروز از بیمارستان مرخص شود.

از هر ٤ ایرانى یک نفر فشارخون بالا دارد/ ٩٠ درصد ایرانى‌ها بیش از حد نمک مصرف می‌کنند

سرپرست دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت با اشاره به مصرف نمک در ایرانى‌ها گفت: از هر ١٠ ایرانى ٩ نفر بیش از ٥ گرم نمک مصرف مى کنند.

رژیم رسانه‌ای برای کودکان فراموش نشود!

یک آسیب شناس اجتماعی گفت: برای کاهش آسیب‌های روحی کودکان باید میزان استفاده آن‌ها از رسانه‌ها از طریق اولیا مدیریت شوند.

 نرخ غذای دانشجویی در سال ۹۶ افزایش پیدا نمی‌کند

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: هر گونه افزایش هزینه در سال تحصیلی ۹۶ در بخش تغذیه دانشجویی و اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویان منتفی است.

مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی در سراسر کشور در ۲۳ رشته تحصیلی بدون آزمون دانشجوی کاردانی بدون آزمون جذب می‌کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور ماه خبرداد.

بهترین روش‌ها برای درمان ریزش موی سر

کم پشتی و ریزش مو‌های سر می‌تواند بر اعتماد به نفس و زیبایی افراد تاثیر منفی بگذارد به همین دلیل آشنایی با شیوه‌های مراقبت از مو اهمیت فراوان دارد.

نسخه گرمازدگی را با این ترفند‌ها به راحتی بپیچید

افراد سالمند و کودکان برای جلوگیری از گرمازدگی در ساعت های بسیار گرم در منزل بمانند و همه افراد هنگام خروج از منزل در فصول گرم مقدار مناسبی آب همراه داشته باشند.

 کارهایی که هرگز وقتی استرس دارید نباید انجام دهید

هنگامی که در یک موقعیت استرس زا قرار می گیرید به تکنیک‌های آرامش بخشی همچون شمردن اعداد، آب خوردن، دور شدن از موقعیت و مواردی از این قبیل فکر می‌کنید.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار