سنندج؛

اعلام نتایج مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور

با پایان رقابت‌های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در پایان این رقابت ها در ماده دو 100 ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی اول شد، ملیسا نادری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و زهرا ساربانی از بوشهر نیز مقام سوم را کسب کرد.

در ماده دو 200 متر ثمین جعفر زاده و ملیسا نادری هر دو از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند،  ملینا خیاط از خراسان رضوی سوم شد.

در ماده 600 متر، ملینا خیاط و سوگند شایسته‌فر هر دو از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند و نگار وزیری از خوزستان نیز سوم شد.

در ماده پرش طول یلدا صفائیان از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، مینا صالحی و ملینا اسماعیلی هر دو از البرز به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در ماده پرش ارتفاع کیانا کرمی وفا از تهران، مهدیه سادات حسینی از یزد و  پانیذ حیدری از البرز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه عاطفه نیازی از خراسان رضوی، حافظه امین نیا از گلستان و دیانا احمدی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده پرتاب توپ، محدثه جاویدی از کرمان اول شد، حافظه امین‌نیا از گلستان دوم و مریم انگزی از کرمانشاه سوم شد.

در ماده سه گانه، فاطمه شهریاری‌نژاد از کرمان، مبینا تمدن از فارس و نرگس سرتیپی از شهرستان‌های تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده 4 در 100 امدادی، استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب صاحب رتبه های اول تا سوم شدند.

در پایان این دوره از مسابقات و در بخش تیمی، تیم دوومیدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و تیم استان البرز نیز به مقام سوم دست یافت؛ کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم استان کردستان رسید .

همچنین ثمین جعفر زاده از آذربایجان شرقی با کسب دو مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.