ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی بافق 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانیمدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد درحاشیه نشست خود با فرمانداروجمعی از مسوولان این شهرستان از پیشرفت فیزیکی 45درصدی ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی بافق خبرداد و گفت:متولی این طرح اداره راه و شهرسازی است و از منابع استانی تامین شده است که بخشی از کارها جهت تکمیل این طرح صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به 2دبیرستان علوم و معارف صدرا در بافق اشاره و تصریح کرد:هدف تقویت این دومرکز آموزشی است که اقدامات لازم در خصوص دبیرستان دخترانه علوم و معارف صدرا این شهرستان فراهم شده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی و صحبت های صورت گرفته با فرماندار بافق دبیرستان پسرانه علوم و معارف صدرا در این شهرستان احداث می شود.

حسینی کوهستانی به مباحث مطرح شده در این نشست در خصوص موضوعات فرهنگی اشاره و عنوان کرد:فعالیت و برنامه های فرهنگی تمامی مدیران اجرایی در این خصوص باید منعقد شود که این فعالیت ها توسعه پیدا کنند.

وی به کاروان پیاده امام رضا(ع) که درطول بیش از 40روز مسیری را با پای پیاده طی می کنند اشاره کرد و گفت:این اقدام نشان دهنده یک کار مهم فرهنگی در حال اجرا می باشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد بیان کرد:در مجموع شهرستان بافق در طول سال باتوجه به برنامه های درحال انجام،درمناسبت های ملی و مذهبی از رونق خوبی برخوردار می باشد.

حسینی کوهستانی بیان داشت:این شهرستان بهترین برنامه را با دعوت سخنرانان کشوری در استان وشهرستان اجرا می کند.

انتهای پیام/ ی

توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دربافق 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.