اهواز؛

پرداخت معوقه های کارگران ارژن به کجا رسید؟

پس از انتشار گزارش " تلاش 24 ساعته کارگران ارژن، برای احقاق حقوقشان" ، شرکت لبنیاتی ارژن بر آن شد تا بخشی از حقوق کارگران را پرداخت کرده و جوابیه ای را ارسال نماید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احتراما پیرو درج مطلبی از سوی باشگاه خبرنگاران جوان مورخ 2/5/96 مبنی بر تجمع نیروهای فروش شعبه روابط عمومی دفتر فروش استان خوزستان شرکت غذایی و بهداشتی ارژن به اطلاع می رساند : دلیل تجمع ذکر شده در مطلب مورد اشاره اقدام برخی از نیروهای خاطی بنا بر مختل کردن فعالیت شعبه بوده_که به دلیل انظباطی قطع همکاری با آن ها صورت گرفته بود، که با پیگیری نیروی انتظامی و هماهنگی با اداراه کار و امور اجتماعی استان و طبق مقررات و اختیارات درونی سازمانی با ایشان برخورد شده بود.


شرکت ارژن با بیش از بیت سال فعالیت و با اعتباری بسیار بالا در جلب رضایتمندی افکار عمومی به هیچ عنوان نیت جمع آوری و پایان کار در استان را نداشته و با داشتن دو شعبه در خوزستان همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


مستدعی است به اطلاع برسانیم کلیه ی نیروها با اطلاع و استناد مراجع ذیصلاح و پیگیری مدیریت مرکزی شرکت کلیه حقوق و مطالبات خود را دریافت نموده و با چشم پوشی و مساعدت مدیریت کلیه نیروها به کار بازگردانده شدند.


با توجه به رسالت اطلاع رسانی شما خواهشمندیم بدون اطلاع دقیق و تنها به اتکا اظهارات افراد غیرحقیقی و حقوقی از انتشار چنین خبرهایی خودداری نموده و در راستای حق طبیعی و قانونی بنگاه معتبری همچون شرکت غذایی و بهداشتی ارژن با انتشار این مکتوب تایید موکد می شود: اظهارات گفته شده در قالب اتهام بوده که کلا کذب و کلیه ی ادعاهای بیان شده را تکذیب می نماییم.


ابراهیم ناصری-روابط عمومی

 

این در حالی است که کارگران این شرکت اعلام کردند: تنها بخشی اندکی از معوقه ها را دریافت نمودیم و وعده داده شده که مابقی به صورت چک پرداخت گردد و در مقابل از ما خواستند دیگر دست به اعتصاب نزنیم.

 

انتهای پیام/و

 

تلاش 24 ساعته کارگران ارژن، برای احقاق حقوقشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.