مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای توانمند سازی و شکل گیری سازمان های مردم نهاد ( سمن ها) جوانان کشور در سالجاری خبر داد.

اختصاص 500 میلیارد ریال برای توانمندسازی سمن های کشور به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه در اولین نشست هم اندیشی مجمع ملی منتخبان سازمان ‌های مردم نهاد جوانان کشور در مراغه گفت: بیشتر فعالیت این سازمان ‌ها در راستای افزایش اطلاعات مذهبی و آگاهی‌ های عمومی جوانان است.

وی افزود: 2 هزار سازمان مردم نهاد جوانان با بیش از 100 هزار نفر عضو در استان های مختلف کشور در زمینه ‌های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی، مذهبی، علمی و پژوهشی فعالیت می کنند.

حجتی با اشاره به برگزاری مجمع ملی منتخبان سمن های جوانان کشور در مراغه گفت: این مجمع 2 روزه با حضور 60 نفر از اعضای منتخب مجامع استانی سازمان‌ های مردم نهاد جوانان سراسر کشور و با هدف تدوین اساسنامه فعالیت این مجامع در حال برگزاری است.

فعالیت 75 سازمان مردم نهاد جوانان در آذربایجان شرقی

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع گفت: در سال 95 مجامع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور برگزار شده بود و از هر استان 2 نفر منتخب در این نشست حضور دارند. 

وی گفت: 75 سازمان مردم نهاد جوانان در آذربایجان شرقی فعال هستند که 2 مورد از این سمن ها در مراغه و در حوزه های ورزشی و زیست محیطی فعالیت می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.