سرمربی اسبق تیم ملی گفت: تنها به دلیل حضور 18 روزه در هیئت مدیره پرسپولیس، ممنوع المعامله شدم.

محمدمایلی کهن در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ممنوع المعامله شدن اظهار داشت: سال 84 و در زمان مدیریت علی آبادی تنها به مدت 18 روز عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم اما نمی دانمبه چه دلیل من را ممنوع المعامله کردند. در همان موقع در نامه‌ای به علی آبادی کناره‌گیری خود را از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کردم. درآن دوره به عنوان کارمند سازمان تربیت بدنی هم مشغول به کار بودم.

او ادامه داد: بعد از انتخاب مدیر عامل باشگاه من هم کناره گیری خود را ارائه دادم و کناره گیری من هم به این معنا بود که چه بخواهید و یا نخواهید من در این سمت باقی نمی مانم. روز گذشته در نظر داشتم برای انجام کاری اقدام کنم که به یک باره به من اعلام کردند شکایتی دارید و اداره مالیات شمیرانات شاکی شماست. امروز هم به تهران آمدم و به اداره مالیات شمیرانات مراجعه کرده‌ام، در حال حاضر نیز در این اداره حضور دارم تا به وضعیت پیش آمده رسیدگی کنم.

سرمربی اسبق تیم ملی بیان کرد: بابت بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس ممنوع المامله شدم. در صورتی که من مدیر عامل، مسئول نبودم و حق امضا نداشتم که چنین موضوعی برایم رقم خورده است. به دلیل این اتفاق بسیار عصبانی هستم و باید بگویم من کوتاه بیا نیستم و در این باره اداره مالیات باید عذر خواهی کند چرا که من از سال 68 تا به حال یک ریال هم از پرسپولیس دریافتی نداشته ام.

انتهای پیام/

واکنش مایلی کهن به خبر ممنوع المعامله شدن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
مالیات که بر درامد نیست//یه ریال هم دریافت نکردی باید مالیات را بدی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
مالیات که بر درامد نیست//یه ریال هم دریافت نکردی باید مالیات را بدی
آخرین اخبار